Tvořivá škola « Základní škola Brno, Řehořova 3

Základní škola, Brno, Řehořova 3, příspěvková organizace
Škola s úsměvem – škola pro všechny

Řehořova 3, 618 00, Brno-Černovice
Tel: 548 422 951, sekretariat@zsrehorova.cz


Přeskočit na navigaci

úvod » Žáci »

Tvořivá škola

Školní rok 2018/2019

Den s dráčkem Podzimáčkem v 1.A

V pondělí  15.10. jsme prožili první projektový den. Ve třídě na nás čekal dráček Podzimáček, který nám přinesl 5 podzimních úkolů. Úvodem jsme si řekli, co víme o podzimu a potom se pustili do prvního úkolu. V českém jazyce jsme vybírali, lepili a vykreslovali obrázky patřící k podzimu a třídili obrázky podle počátečního písmene. V matematice jsme si s dráčkem Podzimáčkem zopakovali geometrické tvary a z různě velkých trojúhelníků sestavili dráčka. Projektový den jsme ukončili kreslením dráčka voskovým pastelem a dozdobením barevným papírem. Každý úkol byl odměněn sladkým bonbónkem, které nám poslali rodiče. Moc děkujeme!

— Mgr. Dana Bryksová —

16. 10. 2018 | přečetlo 25 lidí | ↑ zpět nahoru

Školní rok 2017/2018

Vážím, vážíš, vážíme

Žáci 6.A a 6.B mají za sebou v hodině fyziky další laboratorní práci. Úkolem bylo pomocí rovnoramenných vah určit hmotnost dřevěného hranolu, pouzdra a papuče. Na konci hodiny měli žáci možnost tyto předměty zvážit na váze digitální a zjistit tak odchylku při vážení na váze rovnoramenné. Odchylka se pohybovala v řádech gramů, ti nejšikovnější se mýlili pár miligramy.

— Mgr. Magdalena Neplechová —

30. 3. 2018 | přečetlo 103 lidí | ↑ zpět nahoru

Fyzikální pokusy

Máte představu, jak vypadá suprová hodina fyziky? Dělají se POKUSY :-).
Pozor, pokusy nepředvádí vyučující, ale samotní žáci. Jelikož už v šestých třídách něco z fyziky umíme, tak si čas od času uděláme hodinu plnou pokusů.

Říká Vám něco např. Faraonův had, Nenewtonovská kapalina, oheň, který nepálí, tančící rozinky, lávová lampa……. Žákům 6.A a 6.B určitě ano.

Podívejte se do fotogalerie, jak se jim při pokusech parádně daří J

— Mgr. Magdalena Neplechová —

15. 3. 2018 | přečetlo 143 lidí | ↑ zpět nahoru

Kdo mi pomůže? – 2.A

Ve čtvrtek 18. 1. jsme nechali doma učení a sešli jsme se na projektovém dni, zaměřeném na chování při mimořádných událostech. Při samostatné a skupinové práci jsme si připomněli rozdíl mezi nemocí a úrazem, pověděli jsme si, jak pomoci zraněnému kamarádovi a na toto téma splnili Kvíz pro bystré hlavičky. Podle obrázkové osnovy jsme třídili situace bezpečné a nebezpečné pro náš život. Ve druhé části dopoledne jsme ukázali znalost čísel tísňového volání a dramatizací ve skupinkách předvedli jejich použití. Pro pobavení jsme si vyzkoušeli na kamarádech ošetření a ovázání drobných poranění. Spoustu věcí jsme si zapamatovali a určitě budeme umět, v případě potřeby, pomoci a budeme vědět, jak reagovat např. při požáru, úrazech nebo haváriích.

— děti 2.A, , Mgr. Dana Bryksová —

19. 1. 2018 | přečetlo 124 lidí | ↑ zpět nahoru

Kolej čtvrtá, nástupiště devět a tři čtvrtě

Žáci 4. A celý letošní školní rok kouzlí s Harrym Potterem. To není žádná novinka. Do Bradavic se ale v předvánočním čase vypravili i žáci 2. B. Čtvrťáci proto své mladší kouzelnické spolužáky pozvali do své koleje, aby jim ukázali, co všechno se z kouzelnického řemesla již naučili. Do naší tajemné třídy vstupovali druháci za tóny úvodní písně filmu hrané na klávesy. Kouzlilo se s kartami, provázky, čísly, kuličkami, kačerem, kostkou, šátky, ale dokonce i s pětitisícovkou, či věkem paní učitelky. Následně druháčci získávali pro svou kolej body při řešení rodokmene Harryho, který byl pěkně zapeklitý. Dopoledne se nám všem velmi líbilo. Já, s pověřením profesorky Minervy McGonagallové, musím své čtvrťáky velmi pochválit za to, jak si pečlivě svá kouzla připravili a následně mladším spolužákům pomáhali s řešením kouzelnických úkolů.

— Mgr. Nikol Daňková —

4. 1. 2018 | přečetlo 225 lidí | ↑ zpět nahoru

Jablíčkový den ve 2.A.

Sladké, kulaté, barevné jablíčko nám ve čtvrtek 16. 11. v rámci projektového dne přikutálelo procvičovací úkoly. Vybírali jsme si úkoly z matematiky, českého jazyka a prvouky. Přinesená jablíčka jsme ochutnávali, popisovali jejich barvu a chuť.

V průběhu dopoledne jsme si odpočinuli při hře na Kompot a v hodině tělesné výchovy. V závěru vyučování jsme pracovali ve skupinách, ve kterých jsme v rámci výtvarné výchovy „zavařovali“ nejen ovoce, ale i zeleninu.  Práce se všem podařila.

— děti 2.A, Mgr. Dana Bryksová —

18. 11. 2017 | přečetlo 146 lidí | ↑ zpět nahoru

««

»»»|
««

»»»|


© 2004-2018 Základní škola Brno, Řehořova 3 |  prohlášení o přístupnosti | mapa webu | RSS | hledání | ↑ nahoru