Tvořivá škola « Základní škola Brno, Řehořova 3

Základní škola, Brno, Řehořova 3, příspěvková organizace
Škola s úsměvem – škola pro všechny

Řehořova 3, 618 00, Brno-Černovice
Tel: 548 422 951, sekretariat@zsrehorova.cz


Přeskočit na navigaci

úvod » Žáci »

Tvořivá škola

Školní rok 2017/2018

Vážím, vážíš, vážíme

Žáci 6.A a 6.B mají za sebou v hodině fyziky další laboratorní práci. Úkolem bylo pomocí rovnoramenných vah určit hmotnost dřevěného hranolu, pouzdra a papuče. Na konci hodiny měli žáci možnost tyto předměty zvážit na váze digitální a zjistit tak odchylku při vážení na váze rovnoramenné. Odchylka se pohybovala v řádech gramů, ti nejšikovnější se mýlili pár miligramy.

— Mgr. Magdalena Neplechová —

30. 3. 2018 | přečetlo 67 lidí | ↑ zpět nahoru

Fyzikální pokusy

Máte představu, jak vypadá suprová hodina fyziky? Dělají se POKUSY :-).
Pozor, pokusy nepředvádí vyučující, ale samotní žáci. Jelikož už v šestých třídách něco z fyziky umíme, tak si čas od času uděláme hodinu plnou pokusů.

Říká Vám něco např. Faraonův had, Nenewtonovská kapalina, oheň, který nepálí, tančící rozinky, lávová lampa……. Žákům 6.A a 6.B určitě ano.

Podívejte se do fotogalerie, jak se jim při pokusech parádně daří J

— Mgr. Magdalena Neplechová —

15. 3. 2018 | přečetlo 94 lidí | ↑ zpět nahoru

Kdo mi pomůže? – 2.A

Ve čtvrtek 18. 1. jsme nechali doma učení a sešli jsme se na projektovém dni, zaměřeném na chování při mimořádných událostech. Při samostatné a skupinové práci jsme si připomněli rozdíl mezi nemocí a úrazem, pověděli jsme si, jak pomoci zraněnému kamarádovi a na toto téma splnili Kvíz pro bystré hlavičky. Podle obrázkové osnovy jsme třídili situace bezpečné a nebezpečné pro náš život. Ve druhé části dopoledne jsme ukázali znalost čísel tísňového volání a dramatizací ve skupinkách předvedli jejich použití. Pro pobavení jsme si vyzkoušeli na kamarádech ošetření a ovázání drobných poranění. Spoustu věcí jsme si zapamatovali a určitě budeme umět, v případě potřeby, pomoci a budeme vědět, jak reagovat např. při požáru, úrazech nebo haváriích.

— děti 2.A, , Mgr. Dana Bryksová —

19. 1. 2018 | přečetlo 92 lidí | ↑ zpět nahoru

Kolej čtvrtá, nástupiště devět a tři čtvrtě

Žáci 4. A celý letošní školní rok kouzlí s Harrym Potterem. To není žádná novinka. Do Bradavic se ale v předvánočním čase vypravili i žáci 2. B. Čtvrťáci proto své mladší kouzelnické spolužáky pozvali do své koleje, aby jim ukázali, co všechno se z kouzelnického řemesla již naučili. Do naší tajemné třídy vstupovali druháci za tóny úvodní písně filmu hrané na klávesy. Kouzlilo se s kartami, provázky, čísly, kuličkami, kačerem, kostkou, šátky, ale dokonce i s pětitisícovkou, či věkem paní učitelky. Následně druháčci získávali pro svou kolej body při řešení rodokmene Harryho, který byl pěkně zapeklitý. Dopoledne se nám všem velmi líbilo. Já, s pověřením profesorky Minervy McGonagallové, musím své čtvrťáky velmi pochválit za to, jak si pečlivě svá kouzla připravili a následně mladším spolužákům pomáhali s řešením kouzelnických úkolů.

— Mgr. Nikol Daňková —

4. 1. 2018 | přečetlo 172 lidí | ↑ zpět nahoru

Jablíčkový den ve 2.A.

Sladké, kulaté, barevné jablíčko nám ve čtvrtek 16. 11. v rámci projektového dne přikutálelo procvičovací úkoly. Vybírali jsme si úkoly z matematiky, českého jazyka a prvouky. Přinesená jablíčka jsme ochutnávali, popisovali jejich barvu a chuť.

V průběhu dopoledne jsme si odpočinuli při hře na Kompot a v hodině tělesné výchovy. V závěru vyučování jsme pracovali ve skupinách, ve kterých jsme v rámci výtvarné výchovy „zavařovali“ nejen ovoce, ale i zeleninu.  Práce se všem podařila.

— děti 2.A, Mgr. Dana Bryksová —

18. 11. 2017 | přečetlo 107 lidí | ↑ zpět nahoru

Výtvarná výchova na školní zahradě

Ve čtvrtek 19. října třída 4.A  využila krásného barevného podzimního dne. Kufříky s výtvarnými potřebami zůstaly zavřené a my jsme se vydali na školní zahradu. Žáci se dle barevných lístečků rozdělili do dvou skupin a společně přemýšleli nad svou tvorbou. Úkol zněl jasně: „Vytvořte pomocí přírodnin (listy, větvičky, ořechy,…) obrazec, který se hodí právě do dnešního podzimního dne.“ Žáci si lámali hlavu, nakonec se však obě skupinky rozhodly pro strom, jedna skupinka přidala ptačí budku, druhá veverku a létajícího draka. Netradiční výtvarná výchova se povedla a my jsme si užili jeden z posledních teplých podzimních dnů.

— Mgr. Nikol Daňková —

26. 10. 2017 | přečetlo 100 lidí | ↑ zpět nahoru

««

»»»|
««

»»»|


© 2004-2018 Základní škola Brno, Řehořova 3 |  prohlášení o přístupnosti | mapa webu | RSS | hledání | ↑ nahoru